Co znamenají u telefonů zlatá čísla, a k čemu jsou dobrá?

Dnes se stalo normou, že již i malé děti mají svůj mobilní telefon. Na rozdíl od dřívější doby však dnes nemusíme tolik řešit, jaké číslo vlastně má, a zda je snadno zapamatovatelné. Jen málokdo si totiž pamatuje telefon byť i svých nejbližších. Není to totiž potřeba, vzhledem k tomu, že všechna čísla máme uložena v paměti vlastního mobilu.

 

Přesto mnoho lidí stále při výběru nové SIM karty hledí na to, aby měla číslo co nejsnadněji zapamatovatelné. Telefonní společnosti toto samozřejmě chápou, a udělaly z toho pro sebe příležitost ke zvýšení zisku.

 

telefon2

 

Začaly totiž nabízet zlatá čísla Vipcisla.cz, tedy taková, která jsou skutečně snadno zapamatovatelná. Obvykle mají například tři čísla za sebou stejná. A za tato vyžadují zvláštní poplatek.

 

Zdálo by se tedy, vzhledem k výše řečenému, že se jich příliš prodávat nebude. Koneckonců, proč platit víc, když stejně budeme mít daný telefon uložen v mobilu, a s velkou pravděpodobností si jej nebudeme pamatovat?

 

Avšak najdou se klienti, pro které je tento produkt skutečně výhodný, a pro ně je také určen. Jedná se o právnické osoby. U nich totiž často záleží na tom, aby si lidé číslo, které zaslechnou v reklamě, zapamatovali. Proto musí být takové, které se v paměti udrží snadno.

 

kontakty1

 

Vzhledem k tomu, kolik lidí poslouchá při řízení či v zaměstnání rádio, je jasné, že právě to je hlavním zdrojem těchto reklam. Velmi často na tom závisí i to, zda bude daná firma úspěšná.

 

Není proto divu, že je pro ně právě produkt zlatých čísel velmi zajímavý. Koneckonců, je výhodný pro obě strany – telefonní společnost vydělá, a klient bude mít vyšší zisk, takže na tom v konečném důsledku vydělá taky.

 

Samozřejmě si některé z těchto čísel můžete pořídit i vy. Je však dobré se napřed dobře rozmyslet, zda se vám to skutečně vyplatí. Skutečně se najdou lidé, kteří jej budou nosit v hlavě, místo paměti mobilu? Přeci jen, jde o vaše peníze. A s nimi je třeba hospodařit opatrně.

About the author