Výstavba či rekonstrukce rodinného domu na sebe váže i vytvoření příjemného prostředí v jeho okolí, tedy v první řadě na vlastní zahradě. Možná, že právě vy také máte za sebou trpkou zkušenost, kdy jste zakoupili nebo zdědili rodinnou nemovitost, a namísto pohledu na kouzelnou, upravenou okrasnou zahradu jste byli zdrceni pohledem na zanedbanou plochu s náletovými křovinami, co by mohla konkurovat tropické džungli. K vytváření malebných koutů na zahradních pozemcích si lidé velmi často zvou zahradního architekta, tito lidé dovedou vhodně poradit s ohledem na daný koncept a rozmístění jednotlivých prvků, jako je terasa za domem, svažitý terén, schodiště, garáž, příjezdová komunikace atd.
Služby zahradních architektů jsou vítané v každém koutě republiky, ať je to v Orlických horách, nebo třeba na Třeboňsku. Aby zahradní architekt mohl nabízet své služby, měl by věnovat pozornost i propagační činnosti, a to zejména na Internetu, kde mnoho klientů tyto pracovní aktivity cíleně vyhledává. K tomuto procesu také slouží PPC reklama v Hradci Králové – velmi efektivní nástroj strategie SEO, který je důležitý http://www.pmconsulting.cz/slovnikovy-pojem/matice-dulezity-x-urgentni/ pro komunikaci s webovými vyhledávači.
Jestliže kupříkladu někdo z Českobudějovicka a Třeboňska zadá do vyhledávacího pole klíčové výrazy „zahradní architekt České Budějovice“, pomocí PPC reklamy v Českých Budějovicích bude možné nabídnout tamním architektům možnost umístit se při vyhledávání služeb na předních pozicích. A to vždy znamená vyšší pravděpodobnost oslovení potenciálními zájemci a následné pracovní zadání. Práce zahradního architekta nemusí být vysloveně sezónní záležitost, zahrada by měla okouzlit své majitele i v zimním období, to znamená lze se tu soustředit na jehličnany, které v zimě neopadávají a vytváří v tamním prostoru plastické vzory s jehličím zapadaným sněhem, což pak připomíná horské oblasti.