
SEO analýza se nachází na začátku procesu přestavby webu za účelem zvýšení jeho oblíbenosti a návštěvnosti. Přesto nebo právě proto jí musí být věnována patřičná pozornost jak ze strany klienta tak ze strany programátora/optimalizátora. Optimalizátor musí detailně poznat prostředí, ve kterém web funguje. V jaké oblasti nabízí služby, jak si stojí konkurence a tak dále. Jen z pravdivých a bohatých informací a podkladů lze vytvořit kvalitní strategii. Proto je velmi důležitá komunikace s klientem.
Lepši vrabec v hrsti, než-li holub na střeše
Ve smyslu předchozího tvrzení: „Je lepší mít něco jistě, než mít něco nejisté.“ Vy, jakožto zákazník, chcete po tom, kdo vám optimalizuje web, aby vám garantoval výsledek. Jenže to v SEO optimalizaci není někdy zcela možné, protože vyhledávače neustále mění algoritmy pro hledání webů, a tak je-li jeden web hodnocen kladně, tak je možné, že za rok už bude hodnocen méně kladně. My vám garantujeme, že po našem zásahu bude web hodnocen kladně. Garantujeme vám jeho pozici ve vyhledávání