Vlastníte www stránky? Jedná se o osobní prezentaci či dokonce přehlídku firemního portfólia? Pak je pro Vás zajisté důležité, aby Vaše stránky byly takříkajíc „vidět“. V divokých vlnách internetu plave veliké množství hladových a dychtivých žraloků, a tak musí Váš web mít ostré lokty, aby se prosadil. Kvalitní rdeklama je jedním z nástrojů, jak toho docílit. Váš web se dá zanalyzovat a na základě výsledků se následně dá provést tzv. linkbuilding. Tedy tvorba zpětných odkazů, jenž povedou na Váš web. To má obvykle za následek zvýšení návštěvnosti webu, což je hlavní měřítko jeho úspěšnosti.
Analýza, aneb je důležité vědět, na čem jsme
Analýzou se myslí zevrubná kontrola webu a všech jeho důležitých a relevantních částí. Například validita HTML kódu je důležitá. Kontroluje se také existence TITLE tagu a dalších META informací. Musí být přítomny klíčová slova. Web by měl také disponovat určitým množstvím odkazů, které vedou na tentýž web. Po analýze může být navrhnuto rozšíření textů webu či další opravy.