Reklamní dárky můžou plnit více účelů, než si možná někteří z vás uvědomují. Nejde jen o propagaci vaší značky, ale především můžete začít budovat u svých zákazníků vyšší loajálnost vůči vám i vaší společnosti a platí zde především úměra, že kvalita je více, než kvantita. V praxi to znamená, že nemusíte jít cestou jako všichni ostatní a pořídit jen něco, abyste něco rozdali, ale vybrat danou věc tak, aby skutečně posloužila, zákazníkům se líbila a lehce si ji spojili s vaším jménem nebo záměrem vašeho podnikání.
Uspět může i obyčejná věc
Některé firmy mají za to, že čím pompéznější dárky svým klientům nabídnou, tím lépe je zákazník vyhodnotí a vrátí se, ale zapomíná se na to, že ne vždy toto pravidlo platí. V dnešní době určitě funguje více, jestliže zákazníka spíše zaujmete a nemusí to zaručeně znamenat, že ho uhranete tím, jak drahou věc s vaším logem dostanou, ale spíše jak výjimečná či kreativní ta věc bude. Někdy stačí naprosto obyčejné věci typu klíčenky, magnetky, propisky, které lidi potěší více, než kdybyste jim dávali například sadu otvíráků na víno, když platí, že většinou jsou Češi pivaři. Určitě chce o této fázi hodně přemýšlet, anebo využít možnosti nechat si od dodavatelských firem poradit, co by mohlo mít ve vašem případě úspěch.